Billie Eilish Performs ‘wish you were gay’ (Live Performance) | MTV Push

MTV

6 მლნ ნახვები980

    April’s MTV Push Artist, Billie Eilish performs ‘wish you were gay’ from her album 'WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?'.



    Subscribe to MTV: goo.gl/NThuhC

    More from MTV:
    Official MTV Website: www.mtv.com/
    Like MTV: MTV
    Follow MTV: MTV
    MTV Google+: goo.gl/OGY79b
    MTV on Tumblr: mtv.tumblr.com/
    MTV Instagram: mtv
    MTV on Pinterest: www.pinterest.com/mtv/

    is your destination for the hit series , , , , , and much more!

    გამოქვეყნდა 2 წლის წინ

    კომენტარები

    1. MTV

      Billie Eilish on the 2020 VMAs & Directing Her Own Music Videos: geproms.info/flow/lXSKmHzOkGZgaMo/video.html

      1. Hilary Tsai

        left a dislike on there:)

      2. Sandar Win

        I so love it!

      3. MANUGAVASSICOMPOSITORACANTORA ANO21

        BILLIEEILSHCANTORANALUSIADASILVAHERCULANOBABIHAINNI 😙😉

      4. Tori ash

        😭😭 I can't wait to be on TV

    2. Elijah Leija

      love this song

    3. Sara Harper

      sad this Billie is gone but I love that she is happy now

    4. Ruying sun

      really love this song and this performance. It is so powerful and emotional

    5. K I A R A ʟ ᴇ ᴇ

      LITERAL ANGEL Yall can hate but you can't deny that she is incredibly, INCREDIBLY talented

    6. Kayleigh Bennett

      This performance just made me buy tickets for her next tour. I. can. NOT. wait!

    7. Dora

      hola soy dora

    8. Youri Anime boy

      This is cool

    9. Precious Nekesa

      Others: I like how she does the one with the middle finger Me: isn't billie's brother so cuuuutteee😍😍

    10. Wolfix

      I love this song so freaking much

    11. Pink Rose

      she has thenicest teeth i swear

    12. JasmineSan

      AVOCADOS STREAM IN NDA

    13. spongebob

      Ilovebillieeilishbomg

    14. Ximena Eleuterio Garcia

      Alguien que hable que hable español Y le encante esta canción

    15. Angel shaffer

      Love it Billy Irish music is your favorite and life.

      1. CloudyLeah_YT

        Ah yes, Billie Irish

    16. Nicole6789

      So amazing EPIC CATCHY SONG

    17. Nicole6789

      Yess

    18. INTP

      와 시발 언니 존나 멋있어요 하아 중간에 리듬타는거 개 발려ㅠㅠ 날 가져요 언니!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    19. FREAK

      빌리언니언니언니님 최고최고야

    20. Ingrid Sophia Hernandez R

      *HOLA*

    21. Amber Davis

      I'm obsessed with this song. Why?

    22. Ella Hopmans

      voice: of an angle dances: like a rockstar dresses: like a rapper

    23. julia conlazo

      the girl at 2:30 is just me

    24. Margie Rotondo

      I think this is my all time favorite song of yours!! Thank you Billie!! I like your style, sooooo cool!! Peace out!

    25. Navya Pandit

      This is for all those people who say Billie whispers and sings 😛😏

    26. Samiksha Kaushal

      She is feeling the song 💓💓

    27. Reachta Lv

      the girl at the front was having the best time in her life

    28. ADRIII ISAHUMAN

      HOW THE FAWK DO YOY SING LIKE THAT JUST LIKE THAT WHAT WHAT WHAT WHAT

    29. Maria Diveris

      that was freaking cool

    30. 캐럿 💗💙

      How that's pretty billie in blue 💙💙

    31. Reagan B

      still haven't figured out what those five words are

      1. Reagan B

        @apples 88 ty

      2. apples 88

        ill never let you go

    32. Gilbert Kranz

      billie im love yu

    33. Sana Kanwal

      BilliE❤

    34. Sana Kanwal

      💘

    35. Steve Yogi

      I Just wanna make Billie Eilish feel ok

    36. Mike B

      The cool candle july accept because pipe informally mess up athwart a therapeutic discovery. chunky, better step

    37. Me Me

      Love you!

    38. Royal Shuvro

      MY LIVED SAVER ❤️🥰

    39. Sofia P

      I LOVE IT

    40. Lee

      This is my emotional support video

    41. SuperShinkenRed

      Concerts are fun but intimate settings are absolutely #1.

    42. Cajunsphinx Gaming

      She mentioned in a video that someone said she always whispers and then she said no and how she belts in this song, ig her belting still sounds like whispers. I things it's cuz her voice is just so breathy

    43. I'tsRinn

      I like the style🔥

    44. Reiven Morales

      "Baby, I don't feel so good", six words you never understood "I'll never let you go", five words you'll never say (aww) I laugh along like nothing's wrong, four days has never felt so long If three's a crowd and two was us, one slipped away (hahahahaha) I just wanna make you feel okay But all you do is look the other way I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay I just kinda wish you were gay Is there a reason we're not through? Is there a 12-step just for you? Our conversation's all in blue 11 "heys" (Hey, hey, hey, hey) Ten fingers tearin' out my hair Nine times, you never made it there I ate alone at seven, you were six minutes away How am I supposed to make you feel okay When all you do is walk the other way? I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay I just kinda wish you were gay To spare my pride To give your lack of interest, an explanation Don't say I'm not your type Just say that I'm not your preferred sexual orientation I'm so selfish But you make me feel helpless, yeah And I can't stand another day Stand another day I just wanna make you feel okay But all you do is look the other way, hmm I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay I just kinda wish you were gay I just kinda wish you were gay I just kinda wish you were gay

    45. Julia Graham-Lemon

      I love her!!!

    46. Jennifer Hagan

      Undeniably cool

    47. Aidana Kabdelova

      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    48. Acoustic Music

      deng

    49. Aubrey Zepeda

      omg, i love singing her songs i wish i could sing with her.

    50. uboo

      Damn! No ONE gonna about her PERFORMANCE!!

    51. dineke verburg

      Alguém BR ai se sim da like pfv

    52. China Gerona Quilet

      I don't know how many times I've watched this!!!! she's so good!!!

    53. Amy Lin

      I’m speechless 😶 she’s amazing

    54. arisboca

      0:32 BILLIE MY DAD WAS IN MY ROOM!

    55. Jesse ___________

      Good performer! Didn't expect that!

    56. Taveen Fairweather

      Manner Audience 👏😂❤

    57. xasai

      1:12 so cute omg

    58. Sana Kanwal

      BilliE💘

    59. Rafita Baron Sanchez

      Ay dios mío me desmallo con esta canción cuando la canta Billie Eilish 💝❣️💕💕❣️💟💞💞💞💙💙💚

    60. Charlotte Cope

      0:28 😩

    61. Alice Cullen

    62. Zoey Sattaur

      Ok so for people that don't understand, Billie was in love with someone. But she didn't love her. She wanted a different reason for him not to like her. Therefore him being gay. And he did come out as gay. I believe. So don't come for me.

    63. Gosia Markowska

      I love your songs!

    64. Unnati Mishra

      God this is heaven

    65. Dee Dee

      Love her!

    66. Ria Yap

      💖💖💖

    67. 자바몽

      넘사벽 클라쓰

    68. Yu Subtitles

      💗💕🤱🏻

    69. Alev ataol

      my girl

    70. 0:

      HEr VOicE

    71. Ms. Squeegie

      Me growing up: ~Sraightness has left the chat~

    72. lorenzhoe z

      this live is epic that's it

    73. Kirsten Wrischnik

      How do you sound better LIVE then on the record!? She will be immortal♥

    74. Ashley

      18.04.2021 Ten fingers tearing out my hair.

    75. sin nombre

      Puro arte...(creo que soy el único comentario en español. Xdxdxdxdxd)

    76. BROWNIE THE CRIPPLED HORSE

      No AUTOTUNE so beautiful

    77. Kim Pearson

      I dont get this music

    78. Sabrina Tellez

      yes ma'am

    79. 봄이똥

      빌리💕

    80. What and what not

      Damn confidence

    81. Manas Grover

      Perfect way to teach counting to little children good job billie

    82. Shay Lyrics

      Tbh I love her live voice more than the Studio versions even tho they sound the exact same

    83. rock san

      un jour ce sera moi

    84. Ani Gioubalyan

      Billie Eilish is gorgeous in every way.

    85. 김진실

      한국사람~~

    86. James

      Listening to her voice at 2:06 a.m., the world beyond the window looks really beautiful. Even if it's not a voice, the lyrics of this song, the scenery in this video, and everyone in this video makes it possible. This feeling. You can feel it too.

    87. pinkumelody

      GO BILLIE GO!!!!! WOOOO

    88. Michelle Nar

      My permanent repeat song .. currently 🤩

    89. Kaylee Valentin

      Im going to eat

    90. XxØrangedrexms ._xX

      Now I know I was just straight 3:50 seconds ago... Why do I feel like this

    91. Alexa Moore

      shorturl.ca/girlxxxtuppo E difficile dire perche studi moderni, replicati da fonti straniere, siano stati verificati in modo tempestivo. Naturalmente, i test sintetici forniscono un'ampia gamma di partecipazione (specialistica) alla formazione dei requisiti di priorita. Va notato che la comprensione dell'essenza delle tecnologie di risparmio delle risorse predetermina l'elevata richiesta di dare priorita alla mente rispetto alle emozioni. All'improvviso, alcune caratteristiche della politica interna, indipendentemente dal loro livello, devono essere sottoposte a tutta una serie di studi indipendenti. E nao ha duvida de que algumas caracteristicas da politica interna, que sao um exemplo vivo do tipo de cultura politica da Europa continental, se misturarao a dados nao unicos a ponto de serem completamente irreconheciveis, o que aumenta seu status de inutilidade. . Mas o constante crescimento quantitativo e a abrangencia da nossa atividade permitem-nos avaliar a importancia dos requisitos prioritarios. Assim como o vetor basico de desenvolvimento desempenha um papel decisivo na analise dos padroes de comportamento existentes. Como ja foi referido muitas vezes, a acao dos representantes da oposicao, que representam um exemplo vivo do tipo de cultura politica da Europa continental, sera limitada exclusivamente pelo modo de pensar.

    92. Vania Safira Evanti

      SHE'S SOOOOOOOOOOOOOO COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL ITS UNBELIEVABLE

    93. Hosia Ghogah

      The billie stans that used clips of this for povs on tiktok are down bad i stg-

    94. 윤채

      👻☻😎🛀👍

    95. Lourdes Ramirez

      I love this performance ❤️

    96. Neha Hasan

      i like the weird dancing

    97. yuqi Chen

      Billie is so amazing!

    98. Ismael Garcia

      Every lyrics of the song Hits me 💔

    99. Xavier JT

    100. mynamewhatis

      Hey, she's actually pretty good! I guess I shouldn't have avoided her. Thought it was gonna be some other dumb trend.